środa, 9 stycznia 2013

brzuszki

A zmieniając temat, muszę schudnąć. Dwie ciąże to nie dla mojego ciała...I nie, mój partner nie traktuje tych krągłości jak romantycznych pamiątek, a mi się nie kręci łezka wzruszenia gdy patrzę na cellulit i rozstępy...raczej gdy patrzę w lustro widzę obraz nędzy i rozpaczy. Paradoksalnie nie mam czasu jeść więc chyba mam jakiś efekt brzucha dzieci z Somalii,  a wszystkie znaki na niebie i ziemi dobitnie krzyczą czas na ćwiczenia, wysiłek fizyczny inny niż lulanie, zapieranie pieluch i sprzątanie. Jakieś brzuszki albo coś...tylko że ja nawet na autobus nigdy nie biegłam ( miałam taką filozofię, że ja czekam na autobus,a on na mnie nigdy więc bieg byłby upokarzający...) Akceptuję swoje ciało po ciąży...oj piękna idea nie dla mnie, kupuję te magiczne ujędrniająco-odchudzające- cuda na kiju robiące specyfiki i co? i nic. Używam ich nie regularnie, wątpię czy w ogóle działają, żeby przejść na dietę, trzeba w ogóle mieć czas jeść...stresów mam aż nad to, długi mnie zżerają...i co wracamy do punktu wyjścia czytaj ćwiczenia fizyczne...fuj ble, a może odsysanie tłuszczu, lifting biustu i nie wiem co jeszcze...no tak na to mnie nie stać zapomniałam...ale jakby jakaś firma szukała testerki to ja bardzo chętnie. Nawet przypomniała mi się afera z naturalnym antagonistą ( tasiemcem na odchudzanie) ale to już hard... Make life easier idąc na przeciw modzie na macierzyństwo ostatnio pokazało ćwiczenia przywracające formę po porodzie, tylko pani wygląda jak po treningu a nie przed... normalnie sytuacja tragiczna rodem z Grecji antycznej, może by tak potłuc wszystkie lustra? oczy wydłubać, albo zamurować?:) dobranoc

p.s. przepis na piękną sylwetkę po porodzie poproszę w komentarzach.

3 Comments:

Anonimowy said...

ja to pierdole urodziła dziecko i nic już nie będzie takie samo, moje ciało zwłaszcza

Anonimowy said...

i dodałabym jeszcze plastykę pochwy to listy zabiegów!

Anonimowy said...

u mnie działa "gijpd" -gotuj i jedz po dzieciach.... :) wiem wiem.... dojadanie po dzieciach jest wręcz odradzane... ale kto powiedział ze dojadając po dzieciach zjadam swoją porcję??? :) mam 2 dzieci a że nie lubię wyrzucania jedzenia zjadam z nimi :) a jeszcze przy gotowaniu się najem zapachem i sposób na powrót do sylwetki gotowy
MK.

Prześlij komentarz